Zoeken

Opening loket tweede ronde Regio Deal Zuid- en Oost-Drenthe II

Van maandag 3 maart t/m 16 april was het mogelijk om een initiatief aan te melden voor de tweede ronde van de Regio Deal Zuid- en Oost-Drenthe II. Update – het loket is momenteel gesloten

Tot en met woensdag 16 april konden indieners hun initiatief aanmelden. 

Met de Regio Deal Zuid- en Oost-Drenthe II gaan we in volle vaart door voor brede welvaart in de regio. Hierbij hebben we als doel dat de generatie die nu opgroeit in onze regio over 30 jaar, in 2050, dezelfde kansen heeft als leeftijdsgenoten in de rest van Nederland. We werken aan deze ambitie door ons te richten op vier opgaven: 

  1. Het creëren van kansengelijkheid 
  2. Een vitale en zorgzame regio worden 
  3. De economie toekomstbestendig en veerkrachtig maken 
  4. Een aantrekkelijke regio zijn.

 

Gerelateerde berichten

Nieuwe initiatieven geven Zuid- en Oost-Drenthe een stevige economische impuls

juni 11, 2026

Goed nieuws voor Zuid- en Oost-Drenthe: Vier nieuwe initiatieven gaan de

Lees verder

Minister Pieter Heerma bezoekt Hoogeveen en bespreekt met regio Zuid- en Oost-Drenthe kansen voor brede welvaart

mei 19, 2026

Minister Pieter Heerma bracht maandag 18 mei 2026 een werkbezoek aan

Lees verder

Negen nieuwe initiatieven versterken brede welvaart in Zuid- en Oost-Drenthe

december 9, 2025

De regio Zuid- en Oost-Drenthe krijgt opnieuw een stevige impuls met

Lees verder